Loading...

ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ




ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΡΚΟΥΜΑΝΗ

Η Αγγελική Αρκουμάνη είναι φοιτήτρια στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με ενδιαφέρον στο πεδίο του Μάρκετινγκ και τις Διαπραγματεύσεις. Παράλληλα με τις σπουδές ασχολείται με τη δημιουργική απασχόληση παιδιών, τη φωτογραφία και τη μουσική.


ΑΝΤΩΝΙΑ ΔΑΠΟΝΤΗ

Η Αντωνία Δαπόντη έχει σπουδάσει στο τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και κατέχει Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Διδακτική Μαθημάτων με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών, παίρνοντας την πρώτη θέση με υποτροφία. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (2009 - 2018) και είναι υπεύθυνη διεθνούς προγράμματος σπουδών (InternationalBaccalaureate - IB) (2015-2018). Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της πραγματοποιεί εκπαιδευτικά σεμινάρια και παρουσιάσεις σε γονείς και εκπαιδευτικούς και έχει λάβει μέρος σε ποικίλα σεμινάρια και συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στα ενδιαφέροντά της είναι η λογοτεχνία, το θέατρο, η συγγραφή και τα ταξίδια.


ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ

Ο Αντώνιος Τριανταφυλλίδης γεννημένος το 1994 στην Θεσσαλονίκη, είναι υπότροφος του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Northampton της Μ. Βρετανίας. Παράληλλα με τις σπουδές του εργάζεται στο Kitchen Bar Θεσσαλονίκης και έχει αναλάβει την κατασκευή και την συντήρηση της ιστοσελίδας του διαγωνισμού “Out of the Box Challenge” για την Χαρισμάθεια.
Μιλάει δύο γλώσσες και μέσα στα ενδιαφέροντα του μεγάλο κομμάτι είναι o προγραμματισμός με τον οποίο ασχολείται με προσωπικά αλλα και ακαδημαϊκά project, το Fantasy World Building και το Game Design.


ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΠΕΙΡΑΝΘΙΤΟΥ

Η Βασιλική Απειρανθίτου έχει σπουδάσει Θεολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη συνέχεια παρακολούθησε το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή με τίτλο: «Ειδική Αγωγή – Μαθησιακές Δυσκολίες/ Δυσλεξία» που διοργανώθηκε από το Κέντρο Μελέτης και Ψυχοφυσιολογίας του ΕΚΠΑ. Στα πλαίσια του Προγράμματος συνεργάστηκε με τα ΚΕΔΔΥ Α΄ Αθηνών, την ΕΛΕΠΑΠ και το Οικοτροφείο «Στέγη Αγ. Νικολάου». Σπουδάζει Εφαρμοσμένη Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Derby της Αγγλίας και παράλληλα κάνει Μετεκπαιδευτική Εξειδίκευση στην Παιδοψυχολογία στο ΕΚΠΑ. Επιπλέον, έχει πάρει μέρος στις εργασίες του 7ο Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, αλλά και του 1ο Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας. Η αγάπη της για τα παιδιά και το ενδιαφέρον της για την εξατομικευμένη μάθηση την οδήγησαν στη Χαρισμάθεια. Στα πλαίσια του οργανισμού παραδίδει μαθήματα Master-Classes σε παιδιά πρώτης και δευτέρας Δημοτικού.


ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΙΤΑΚΗ

Η Γεωργία Τιτάκη είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το ενδιαφέρον της για την εκπαίδευση των χαρισματικών μαθητών την οδήγησε στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Εξειδίκευση στις ΤΠΕ και Ειδική Αγωγή: Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης" του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Έχει κάνει πρακτική σε IB σχολείο της Μαδρίτης και έχει εργαστεί εθελοντικά στη Χαρισμαθεια, σε summer camps και σε προγράμματα ένταξης μαθητών Ρομά και παιδιών με αυτισμό στο σχολείο. Στα ενδιαφέροντά της συμπεριλαμβάνονται τα ταξίδια, η λογοτεχνία και η εκμάθηση ξένων γλωσσών.


ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΝΑ ΛΥΠΑΚΗ

Η Γεωργία-Μαρίνα Λυπάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το διάστημα αυτό ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο τμήμα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε σύμπραξη με το Πανεπιστήμιο Πατρών (M.Ed). Εργάζεται ως νηπιαγωγός, ενώ παράλληλα ασχολείται με τη φωτογραφία και τη διαχείριση και προώθηση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο. Στα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνονται η διδακτική μέσω τέχνης, το θέατρο και η παιδοψυχολογία.


ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΙΟΝΑ

Η Δέσποινα Διονά είναι δασκάλα αγγλικών. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζεται στο χώρο της εκπαίδευσης από το 2010. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω στη Διδακτική και την Ψυχολογία ενώ αγαπά τη μουσική, το θέατρο και τα ταξίδια.


ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ

Η Κατερίνα Κατωπόδη είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις Γνωσιακές Επιστήμες. Εργάζεται ως δασκάλα στη Σχολή Χατζήβεη και ασχολείται με την έρευνα της ανάγνωσης. Στη Χαρισμάθεια την οδήγησε η επιθυμία για ενασχόληση με τη διαφοροποιημένη μάθηση και τα προγράμματα εμπλουτισμού. Στα πλαίσια του οργανισμού ασχολείται κυρίως με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για τα Master-Classes.


ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΤΣΙΝΑ

Η Κατερίνα Κοτσίνα γεννήθηκε το 1987 στην Θεσσαλονίκη, όπου και ζει. Είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και υπότροφος του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Northampton της Μ. Βρετανίας. Εργάζεται ως youth worker υλοποιώντας ευρωπαϊκά προγράμματα για νέους, σεμινάρια, καταρτίσεις και ανταλλαγές νέων. Eίναι υπεύθυνη ανάπτυξης της Χαρισμάθειας, συνιδρύτρια της startup "Learning out of the box" και ιδρύτρια του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Πεύκων στη Θεσσαλονίκη στο οποίο διδάσκει οικονομικά και προγραμματισμό. Kατάφερε να αποσπάσει το Χρυσό Βραβείο στα "Educational Business Awards 2017" για τις καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας που προωθεί και ήταν finalist στα Greek International Women Awards στην κατηγορία των επιστημών. Είναι Αρχηγός του 16ου Συστήματος Προσκόπων Πεύκων, μέλος της ΙΕΕΕ, της ASECU youth, της Mensa, αθλήτρια του Ι.Ο.Β.Ε., ενώ αφιερώνει τον ελεύθερο χρόνο της στο team-building, την ιππασία, την λογοτεχνία, την κιθάρα και τα ταξίδια.


ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ

H Κατερίνα Νταλαμάγκα, μετά από πολυετή εμπειρία στο marketing και στη διοίκηση επιχειρήσεων, την κέρδισε η αγάπη της για τον ψυχισμό του ανθρώπου και τη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Η αναζήτησή της την οδήγησε στον κλάδο της Συμβουλευτικής όπου και απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική (MSc) από το πανεπιστήμιο του Strathclyde. Έχει εξειδικευτεί στη Συμβουλευτική Ζεύγους και Οικογένειας με το μοντέλο EFT (Emotionally Focused Couple’s Therapy), στο “Mindfulness” για παιδιά, εφήβους, γονείς και δασκάλους καθώς και στη θεραπεία μέσω παιχνιδιού και τέχνης για εφήβους και παιδιά (Play Therapist) από το διεθνή οργανισμό APAC (Academy of Play and Child Psychotherapy). Είναι ενεργό μέλος της Ελληνικής Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Εταιρείας, του Διεθνούς Οργανισμού Παιγνιοθεραπειών (PTI), του Professional Standards Authority (PSA) της Αγγλίας και του International Center of Excellence in Emotionally Focused Therapy (ICEEFT). Επίσης, είναι μέλος της διεπιστημονικής ομάδας της Gordon Hellas και συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για τη δημιουργία εκπαιδευτικού σεμιναρίου και ερευνητικού προγράμματος. Συμμετέχει στα master classes του Οργανισμού «Χαρισμάθεια» ως επιστημονική συνεργάτης με στόχο την αυτογνωσία και την κοινωνική ανάπτυξη των χαρισματικών παιδιών. Στα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνονται η συγγραφή θεραπευτικών παραμυθιών, η γλυπτικά και τα ταξίδια.


ΝΙΚΗ ΤΣΙΟΥΜΠΛΕΚΑ

Η Νίκη Τσιουμπλέκα μπήκε στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2009-2010 και αποφοίτησε το 2013-2014. Το 2014 ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές με υποτροφία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και απέκτησε ειδίκευση στον τομέα της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας στα αγγλικά κατά τη διάρκεια των οποίων πήρε μέρος σε ερευνητική εργασία που δημοσιεύτηκε στον Μεταφρασεολογικό η-τόμο «Διαγλωσσικές Θεωρήσεις». Εργάζεται από το 2009 ως μεταφράστρια-επιμελήτρια κειμένων και διατριβών αλλά και ως καθηγήτρια αγγλικής, ελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας σε μαθητές ανεξαρτήτου ηλικίας ως ελεύθερος επαγγελματίας αλλά και σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών. Η Νίκη έχει συμμετάσχει σε παιδαγωγικές, διαγλωσσικές και λογοτεχνικές έρευνες και σε σεμινάρια με παρόχους όπως τα κέντρα TESOL, τα πανεπιστήμια Kingston University of London και Oxford University Press. Επίσης, έχει επιμορφωθεί στη χαρισματικότητα και την πολυεπίπεδη εκπαίδευση και πρόσφατα ολοκλήρωσε εξάμηνο πρόγραμμα εξ-αποστάσεως εκπαίδευσης από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική», καθώς και κύκλο σεμιναρίων κατάρτισης διάρκειας ενός μήνα σε εναλλακτικές προσεγγίσεις σε σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας. Μιλάει 3 λατινικές γλώσσες και ιαπωνικά και ασχολείται με το χορό και τη συγγραφή. Τα ενδιαφέροντά της αγγίζουν το χώρο της Συγκριτικής Γλωσσολογίας, της Διδασκαλίας της Αγγλικής σε όλο το φάσμα της, της Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και Φιλοσοφίας, καθώς και της Μετάφρασης. Έχει επίσης ασχοληθεί με εθελοντικές οργανώσεις, όπως το Σ.Ε.Ο (Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού) στο οποίο ήταν αρχηγός ομάδας και με εθελοντικές διδασκαλίες στο Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας/ Χαλκηδόνας για τις οποίες έχει τιμηθεί από το Δήμο.


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΝΟΥΔΗΣ

Ο Παναγιώτης Κουνούδης είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας, κατεύθυνσης Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ως φοιτητής, έχει εργαστεί στο διεπιστημονικό ερευνητικό πρόγραμμα “Θαλής” το 2014-15. Από το 2014 ξεκίνησε τη διδασκαλία της αγγλικής και ελληνικής γλώσσας και παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδία γυμνασίου και λυκείου έως και σήμερα. Μιλάει 2 γλώσσες και στα ενδιαφέροντά του είναι το διάβασμα, η κιθάρα και ο προγραμματισμός.


ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΜΑ

Η Σοφία Κάρμα είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης Αθηνών και κατέχει μεταπτυχιακούς τίτλους στην Ειδική Αγωγή με κατεύθυνση "Συμβουλευτική" και στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού. Από το 2014 έως σήμερα, εργάζεται ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής, σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Στα πλαίσια των σπουδών της πραγματοποίησε ετήσια πρακτική σε ΚΕΔΔΥ (Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης Υποστήριξης) όπου εμβάθυνε στην ανίχνευση ικανοτήτων των μαθητών και στη συμβουλευτική των γονέων. Το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό της υπόβαθρο, σε συνδυασμό με το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για υποστήριξη των παιδιών στην διαδικασία της ολόπλευρης ανάπτυξης του δυναμικού τους την οδήγησε στη Χαρισμάθεια. Τα ενδιαφέροντα της είναι η ρητορική, η ζωγραφική και ο αθλητισμός.


ΣΟΦΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Η Σοφία Κωνσταντοπούλου είναι απόφοιτος του τμήματος ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Συνεχίζει τις σπουδές της σε μεταπτυχιακό επίπεδο στην Ιατρική Σχολή Αθηνών με αντικείμενο την «Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων». Έχει ολοκληρώσει τα προγράμματα μετεκπαίδευσης στην Κλινική Ψυχοπαθολογία από την Α΄ Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου καθώς και στην Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία από την Παιδοψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία». Έχει εργαστεί στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Επίσης, έχει προσφέρει τις υπηρεσίες της ως εκπαιδευόμενη ψυχολόγος, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών. Θεωρώντας απαραίτητη τη δια βίου μάθηση, ενημερώνεται αδιάκοπα για τις εξελίξεις της επιστήμης και παρακολουθεί συνέδρια, ημερίδες και επιμορφωτικά σεμινάρια. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου. Πέρα από την ψυχολογία, αγαπά τον κινηματογράφο, τη μουσική και τη λογοτεχνία. Το ενδιαφέρον της για τη διαχείριση των συναισθηματικών αναγκών των χαρισματικών παιδιών, την ανίχνευση των ικανοτήτων τους και την υποστήριξη των γονέων στο έργο της διαπαιδαγώγησης την οδήγησε στην ομάδα της Χαρισμάθειας.







The template of this website, is a derivative of "Titan - One page / Multi page Multipurpose Template made with HTML5 & Bootstrap" by themewagon.com , used under CC 4.0 . The template of this website, is licensed under CC 4.0 by Triantafyllidis Antonios (antwniostriantaf@hotmail.com) for Charismatheia.