Loading...

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΜΑΤΩΝ




ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΙΑΜΗΣ

Ο Αθανάσιος (Νάσος) Τσιάμης είναι Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος. Έχει σπουδάσει Ψυχολογία (Β.Α, 1983) στο Deree College στην Αθήνα και Εκπαιδευτική Ψυχολογία (Μ.Α.,1986) στο McGill University στο Μοντρεάλ του Καναδά. Είναι υπεύθυνος του Τμήματος Ψυχολογίας, Μαθησιακής Υποστήριξης & Λόγου των Εκπαιδευτηρίων «Πλάτων» (Σεπτέμβριος 2017) και διδάσκει στο Πρόγραμμα Ψυχολογίας του Deree College από το 1990 .
Έχει εργασθεί σε ιδιωτικά σχολεία ως υπεύθυνος του Τμήματος Ψυχολογίας & Συμβουλευτικής. στη Σχολή Καργάκου(1988-1990) και στη Σχολή Ι.Μ.Παναγιωτόπουλου (1992-2013). Έχει ακόμα διδάξει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Συμβουλευτικής (MA in Counseling) και της Ειδικής Εκπαίδευσης (Med. in Education, Special Emphasis) του Πανεπιστημίου La Verne(1997-2004) και στο ΙΒ πρόγραμμα της Σχολής Ι.Μ.Παναγιωτόπουλου (1999-2001) , των εκπαιδευτηρίων «Ο Πλάτων» (2014-2016), και στο Pierce College (2016-2017).

Είναι συγγραφέας ενός βιβλίου για την χαρισματικότητα και εχει σχεδιάσει και υλοποιήσει προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και σεμινάρια γονέων και έχει κάνει ανακοινώσεις σε Ευρωπαϊκά και Ελληνικά συνέδρια κυρίως με θέματα που αφορούν την χαρισματικότητα. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας για την Προαγωγή της Εκπαίδευσης των Δημιουργικών/Ταλαντούχων/Χαρισματικών Παιδιών και Εφήβων (Δη.Χα.Τα.Π.Ε) του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων, της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας (CPsychol,AFBPsS), και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου παιδιών με Υψηλές Ικανότητες (ECHA).


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Ο Αλέξανδρος Παπανδρέου είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ και υπότροφος υποψήφιος Διδάκτορας στο ΕΚEΦΕ «Δημόκριτος» στο εργαστήριο Υπολογιστικής Ευφυΐας. Είναι ο ιδρυτής του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Χαρισμάθεια» και σύμβουλος διαφοροποιημένης εκπαίδευσης σε διεθνές σχολείο. Έχει στήσει τα πρώτα προγράμματα στην Ελλάδα τα οποία εφαρμόζουν διαφοροποιημένη διδασκαλία, απευθύνονται σε χαρισματικά παιδιά και τα διαχειρίζεται από το 2012. Ήταν αντιπρόεδρος της ελληνικής Mensa (2011-2014), μέλος της International Mensa Gifted Youth Committee (2012-2016) και Leadership Ambassador (2014-2015). Ο Αλέξανδρος έχει διακριθεί στα Educational Awards και στο πρόγραμμα Impact της Ashoka για την πρωτοβουλία του να φτιάξει έναν οργανισμό που έχει τέτοια επίδραση στην εκπαίδευση, όπως ήταν επίσημος προσκεκλημένος του πρώτου Global Change Leaders.

Ο Αλέξανδρος είναι ο ιδρυτής της εταιρείας Learning Out of the Box, η οποία παρέχει καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά μέσω διαδικτύου. Για αυτή την πρωτοβουλία έχει διακριθεί στον διαγωνισμό επιχειρηματικότητας EGG, της Eurobank και του Corallia, όπου φιλοξενείται εδώ και τρία χρόνια, έχει βραβευθεί από το Hellenic Initiative, έχει πάρει πρώτο βραβείο στα Business Angel Awards, πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό καινοτομίας της Μονάδας Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, πήρε διάκριση στο Ennovation και ήταν φιναλίστ του MIT Entrepreneurs Forum. Από αυτή τη θέση κάνει mentoring σε δεκάδες νεοφυείς επιχειρήσεις και είναι μέντορας στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Eurobank.

Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του, σχεδιάζει και κάνει μαθήματα, δίνει διαλέξεις, κάνει επιμορφώσεις, συμβουλευτική γονέων και coaching σε νέους και παιδιά. Στα ενδιαφέροντα του είναι οι αλγόριθμοι, η φιλοσοφία, η φυσική, τα ταξίδια, η συγγραφή βιβλίων και η σκηνοθεσία. Ο Αλέξανδρος έχει δεκάδες δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, διαλέξεις σε διεθνή συνέδρια, δημοσιευμένα άρθρα και ένα Ted-talk.


ΕΛΕΝΗ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥ

Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και είναι Φιλόλογος με ειδίκευση στην Παιδαγωγική-Ψυχολογία. Εδώ και 12 χρόνια διδάσκει τα φιλολογικά μαθήματα στη Μέση Εκπαίδευση. Πιστεύει ότι μια σχολική τάξη έχει τόσες ταχύτητες, γνωστικές και συναισθηματικές, όσοι είναι και οι μαθητές που βρίσκονται σε αυτήν. Ο σεβασμός στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού αποτελεί την αρχή κάθε παιδαγωγικής πορείας. Ασχολείται με σχεδιασμό και εφαρμογή σχεδίων μαθήματος που βασίζονται στη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Έτσι, μπήκε στην οικογένεια της Χαρισμάθειας. Έχει δημοσιεύσει στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΠΕΕ τη διδακτική της εμπειρία για το αναλυτικό πρόγραμμα της Λογοτεχνίας της Α' Λυκείου και στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο του ΚΕΑΣΒΕΠ για τα αναλυτικά προγράμματα και τα σχολικά βιβλία, την έρευνά της για τις ερωτήσεις και τις διαθεματικές εργασίες του σχολικού βιβλίου Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Γ΄Γυμνασίου. Έχει, επίσης, εκπαιδευθεί στη συγγραφή και αφήγηση λαϊκού και σύγχρονου παραμυθιού από την προφορική αφηγήτρια Σάσα Βούλγαρη. Έχει συγγράψει ένα θεατρικό έργο, ένα μυθιστόρημα, άλλα σύγχρονα πολυεπίπεδα αφηγηματικά κείμενα και παραμύθια, που δεν έχει ακόμα εκδώσει. Λατρεύει την ανάγνωση βιβλίων, τα ταξίδια και οτιδήποτε έχει σχέση με τη θάλασσα.


ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΥΡΛΗΣ

Ο Ιωάννης Τυρλής είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ενεργό μέλος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας από το 1983 μέχρι σήμερα, με αρμοδιότητα την επιλογή και την προετοιμασία των ελληνικών μαθητικών ομάδων στις Διεθνείς Ολυμπιάδες Μαθηματικών. Είναι ο Γενικός Γραμματέας στη Μαθηματική Εταιρεία επί δώδεκα χρόνια, αντιπρόεδρος της Επιτροπής Διαγωνισμών, διευθυντής των περιοδικών εκδόσεων «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Α΄», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Β΄», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄», «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ», «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ», μέλος της Επιτροπής Σχολιασμού και Επίλυσης Θεμάτων των Γενικών Εξετάσεων, μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Πανελληνίων Συνεδρίων Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής Βαλκανικών Μαθηματικών Ολυμπιάδων όπως και μέλος της Επιτροπής Επιλογής Προβλημάτων της 2ηςΒαλκανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας Νέων. Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει δημοσιεύσεις στα περιοδικά «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Β΄» και «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄», εργασίες σε επιστημονικά Συνέδρια καθώς και τη συμμετοχή του στη συγγραφική ομάδα των βιβλίων «ΒΑΛΚΑΝΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ 1984-2008», «ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΕΣ ΤΕΥΧΟΣ Β 2001-2008», «ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΝΕΩΝ 1997-2007» και «ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 1997-2007». Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών. Είναι Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.


ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΠΟΥΖΗΣ

Ο Κώστας Καρπούζης είναι Διευθυντής Ερευνών στο Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του ΕΜΠ. To 2010 κλήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να παρουσιάσει τη Συναισθηματική Υπολογιστική σαν Τεχνολογία Αιχμής για την άρση των κοινωνικών αποκλεισμών. Το έργο Siren, στο οποίο διετέλεσε Τεχνικός Διευθυντής, βραβεύτηκε σαν Best Serious Game in Europe από την Serious Games Society (2013), ενώ βρίσκεται στην 4η θέση της λίστας Great Examples της επιτροπής Office of Science and Technology Policy του Λευκού Οίκου. Έχει εκλεγεί Student Activities Chair και Secretary για το IEEE Greece και από το 2014 είναι Εθνικός Πρεσβευτής για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (Europe Code Week) και ιδρυτικό μέλος της πρωτοβουλίας Girls go Coding για την προώθηση του αλφαβητισμού στον προγραμματισμό στα κορίτσια και τις γυναίκες. Αρθρογραφεί στο openscience.gr και είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για τους διαγωνισμούς Famelab Greece και Global Game Jam Greece. Το 2012 ήταν συντονιστής της Ελληνικής Βραδιάς του Ερευνητή (Researchers’ Night) και δίνει ομιλίες στο ευρύ και το εκπαιδευτικό κοινό για την προώθηση της χρήσης παιχνιδιών στην εκπαίδευση (διατίθενται ελεύθερα στο http://www.slideshare.net/kkarpou) και για το παρόν και μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης (TEDx University of Macedonia, TED-Ed).


ΠΩΛΙΝΑ ΠΛΟΥΜΙΔΑΚΗ

Η Πωλίνα Πλουμιδάκη σπούδασε Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπου ασχολήθηκε με την ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και εξειδικεύτηκε στη μάθηση βασισμένη στα ψηφιακά παιχνίδια (computer game based learning). Εργάζεται ως καθηγήτρια Πληροφορικής και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, ενώ παράλληλα ασχολείται με την Αγωνιστική Ρομποτική, ως προπονήτρια της Ολυμπιάδας Ρομποτικής. Επίσης, έχει προσκληθεί ως online guest tutor από το Πανεπιστήμιο Harvard. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα στα πλαίσια του διδακτορικού της στρέφονται γύρω από τη Νανοϊατρική και τη Νάνο-ογκολογία πιο συγκεκριμένα. Όνειρό της είναι όλα τα παιδιά να είναι χαρούμενα και χαμογελαστά, για αυτό εδώ και χρόνια εθελοντικά βοηθά τους «μικρούς της ήρωες», οι οποίοι αντιμετωπίζουν ποικίλες δυσκολίες (υγείας, οικογενειακές, κτλ.). Επιπρόσθετα, η ανάγκη της για εναλλακτικές διδακτικές μεθοδολογίες μέσω της προσέγγισης της διαφοροποιημένης εκπαίδευσης την ώθησε να γίνει μέλος της ομάδας της «Χαρισμάθειας». Τέλος, έχει σπουδές στο χορό (ασχολείται με μπαλέτο, jazz και latin χορούς), μιλά τέσσερις γλώσσες, είναι μέλος της Mensa, παίζει πιάνο, λατρεύει τους αλγόριθμους και τα ταξίδια!


ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΒΟΛΙΩΤΗΣ

Ο Δρ. Σεραφείμ Βολιώτης είναι Μαθηματικός (University of Cambridge), Δικηγόρος Αγγλίας και Ουαλίας (barrister), Διαμεσολαβητής, Διαπραγματευτής και επίκουρος καθηγητής Στρατηγικής στο ALBA Graduate Business School του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδας (ACG). Διδάσκει επίσης ως επισκέπτης στο Πανεπιστήμιο της Κύπρου, το Πανεπιστήμιου του Sheffield και στη ΣΔΙΕΠ (πρώην Σχολή Πολέμου) της Πολεμικής Αεροπορίας. Επίσης είναι υπεύθυνος για τις θεματικές ενότητες της διαχείρισης συγκρούσεων και ηθικής στο διαδικτυακό MBA του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, ενώ έχει εισηγηθεί εκατοντάδες επαγγελματικά σεμινάρια για στελέχη επιχειρήσεων και δικηγόρους.

Πιστεύοντας αδιαπραγμάτευτα στη διαθεματική και διεπιστημονική προσέγγιση των προβλημάτων, τα διδακτικά και ερευνητικά του ενδιαφέρονται είναι ποικίλα: θεωρητικά μαθηματικά, θεωρία παιγνίων, θεωρία λήψης αποφάσεων, διαπραγματεύσεις και διαχείριση συγκρούσεων, ηθική, φιλοσοφία της γνώσης, ψυχολογία και ηθική των στερεοτύπων, διαφθορά και απόκληση, νομική απόδειξη και οικονομικό έγκλημα.

Αγαπά την άσκηση, τις πολεμικές τέχνες, τον χορό αλλά και κάθε τι αυθεντικό.


ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΧΤΕΑΣ

Πτυχιούχος Μαθηματικών Ε. Κ. Πανεπιστημίου Αθηνών (με κατεύθυνση Στατιστικής και Πληροφορικής). Σπουδές στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Ε.Μ.Π. Κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος από το τμήμα Φυσικής Ε. Κ. Πανεπιστημίου Αθηνών. Κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος Πληροφορικής και Επιχειρησιακής Έρευνας Ε. Κ. Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάκτωρ Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού / Διοίκησης της Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ετήσια εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες από το τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Προϋπηρεσία σε θέση υπευθύνου ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ και διευθυντή σχολικής μονάδας. Σχολικός Σύμβουλος Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Συμμετοχή στο ΠΥΣΔΕ με την ιδιότητα του αντιπροέδρου. Διοργάνωση πολλών και ποικίλων σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς. Εισηγητής σε πολλά επιμορφωτικά προγράμματα για εκπαιδευτικούς, αρκετά με ευθύνη επίσημων φορέων. Διετέλεσε μέλος ομάδων ερευνητικών προγραμμάτων. Διδασκαλία σε ΙΕΚ και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (ΤΕΙ και ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ και Πανεπιστήμιο). Έκδοση βιβλίων επιστημονικού / εκπαιδευτικού περιεχομένου που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Συμμετοχή σε συγγραφική ομάδα σχολικού διδακτικού βιβλίου (Εκδόσεις ΟΕΔΒ/ΠΙ). Παρακολούθηση πολλών σεμιναρίων και επιστημονικών συνεδρίων. Εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας με έμφαση στη διαφοροποιημένη διδασκαλία. Δημοσίευση επιστημονικών εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά με το σύστημα των ανώνυμων κριτών. Παρουσιάσεις εισηγήσεων σε επιστημονικά συνέδρια. Κριτής εργασιών σε επιστημονικά συνέδρια και σε βιβλία εκδόσεων ΟΕΔΒ/ΠΙ/ΥΠΠΕΘ. Στα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εντάσσεται, μεταξύ των άλλων, η συνεργική αξιοποίηση μοντέλων επιχειρησιακής έρευνας και πληροφορικής τεχνολογίας στη διοίκηση της εκπαίδευσης και στην εκπαιδευτική διαδικασία.







The template of this website, is a derivative of "Titan - One page / Multi page Multipurpose Template made with HTML5 & Bootstrap" by themewagon.com , used under CC 4.0 . The template of this website, is licensed under CC 4.0 by Triantafyllidis Antonios for Charismatheia.